En aquest apartat trobaràs tota la informació sobre els Enviaments, de MOLA MERCAT S.L. (d’ara endavant MOLA).

Plaç d’entrega és de entre 5 i 7 die és el termini de lliurament estàndard en dies laborables des del moment en què reps l’e-mail de confirmació de comanda per part de MOLA.CAT, les comades es gentionen 
Enviament inclòs

On comercialitzem i enviem?

Per polìtica de petjada ecológica tant sols enviem a Catalunya i Sud de França, ja que considerem important el consum de proximitat.

Qualsevol dubte ens pots consultar a hola@mola.cat.

Les despeses d’enviament són gratuïtes?

Sí, en un període de 3 mesos per promocionar la web oferim el servei d’enviament gratuït.

Opció recollir botiga, dimarts, dijous, dissabte i diumenges. 11h a 13h i 15h a 17h. 10% dta.

En quins períodes hi pot haver retards als lliuraments?

Com a client sabem que vols rebre la teva comanda com més aviat millor. Per això, treballem per garantir els terminis de lliurament indicats des del moment en què reps el correu electrònic de confirmació de comanda.

Se n’exclouen d’aquests estàndards els períodes de llançaments, promocions o campanyes puntuals de MOLA; Nadal o altres períodes que degut a la demanda els operadors logístics no poden garantir els terminis. Així mateix, aquestes causes de retard poden ser degudes a condicions climatològiques adverses com a nevades, inundacions, etc.

Què passa amb la meva comanda si un dels productes està fora d’estoc i no estava indicat al moment de la compra?

Si un article estigués fora d’estoc en efectuar la teva comanda i no estigués indicat a la nostra web se’t notificarà per correu electrònic i se t’informarà de la data d’enviament prevista. Els articles pendents se’t faran arribar sense cost d’enviament tan aviat com estiguin disponibles.

Si per alguna raó vols cancel·lar un article pendent, se t’informarà sobre com fer-ho al correu electrònic d’estat de la comanda.

Quan rebré la meva comanda? Quins són els terminis de lliurament?

Plaç d’entrega és de entre 5 i 7 dies.

En tots els casos després d’efectuar el pagament, rebràs un correu electrònic amb la confirmació de compra.

Has de tenir en compte MOLA gestionem les comandes realitzades els dimarts, dijous, dissabte i diumenges .

Què faig si la meva comanda arriba malmesa?

Si us plau, revisa la caixa de la teva comanda en el moment de la recepció per si s’hagués fet malbé durant l’enviament. Pot ser que la caixa exterior mostri algun tipus de desgast. No obstant això, si es produís algun dany a larticle o articles, si us plau, posa’t en contacte amb hola@mola.cat immediatament.

Què passa si la meva adreça de lliurament és incorrecta?

No oblidis revisar bé tots els camps abans de validar la teva compra! Us recomanem que reviseu l’adreça indicada per assegurar-vos que les dades són correctes i completes, ja que no és possible canviar l’adreça un cop l’enviament ja s’ha efectuat sense que es generi una despesa d’enviament addicional i segurament una demora al lliurament . Si detectes alguna dada incorrecta comunica’t el més aviat possible amb nosaltres a hola@mola.cat.

Puc rebre la meva comanda a la franja horària de la meva elecció?

Pots deixar les teves preferències en el moment de fer la comanda sobre l’horari de lliurament a la capseta de comentaris pel transportista que trobaràs abans de finalitzar la teva comanda. Mola traslladarà aquesta informació però dependrà de l’operativa del mateix transportista que ho pugui complir.

Com puc fer el seguiment del meu enviament?

Tota la informació de seguiment de comanda dependrà de lempresa logística. Podeu conèixer l’estat de l’enviament accedint a la web de l’empresa logística i introduint el número de seguiment al bloc de seguiment d’enviaments.

Com funciona l’enviament i què fer si em trobo absent al meu domicili el dia del lliurament?

Treballem amb diferents operadors logístics, de manera que intentem tenir el millor servei a cada zona. Això no obstant, aquesta política d’enviaments que tenim ens obliga a acceptar les diferents polítiques i metodologies de treball dels diferents operadors.

Segons procediment dels operadors logístics aquests fan un primer lliurament a l’adreça d’enviament indicada i si en el moment del lliurament et trobes absent (o no pot ser recollit a porteria o veí autoritzat), el missatger intentarà (que no sempre poden fer ) deixar una nota d’avís a la bústia. Després d’aquest primer intent de lliurament, la delegació que reparteix a la teva zona intentarà contactar amb tu per acordar una segona entrega. Si a la segona entrega et trobessis també absent, la comanda romandrà a la delegació de la teva zona perquè puguis passar a recollir-la.

Si per algun motiu no han aconseguit contactar amb tu per acordar el lliurament, pots escriure’ns a hola@mola.cat perquè et puguem facilitar la informació de contacte o ajudar allò que calgui.

Mola.cat
Passeig del Mar 17
17130 L’Escala
+34 621 29 11 44

MERCAT ORIGINAL